Tajana Brajović Palamar, Šolska svetovalna služba, OŠ Tabor, Logatec

»Izvrstno se mi zdi, da je program stopenjski in da temelji na vzpostavljanju odnosa, pohvali, krepitvi želenih vedenj pri otrocih. Program nam ponudi preobrat od grajanja, kaznovanja, negodovanja, zasmehovanja, podcenjevanja, ustrahovanja, ki jih pogosto učitelji na šolah uporabljajo v namene doseganja želenih izidov, k prosocialnim tehnikam vedenja, k vzpostavljanju dobrega odnosa z učenci, k upoštevanju […]

»Izvrstno se mi zdi, da je program stopenjski in da temelji na vzpostavljanju odnosa, pohvali, krepitvi želenih vedenj pri otrocih. Program nam ponudi preobrat od grajanja, kaznovanja, negodovanja, zasmehovanja, podcenjevanja, ustrahovanja, ki jih pogosto učitelji na šolah uporabljajo v namene doseganja želenih izidov, k prosocialnim tehnikam vedenja, k vzpostavljanju dobrega odnosa z učenci, k upoštevanju svoje in njihove individualnosti. Vse na preverjen, razumljiv in izvedljiv način.«