Maja Keše, OŠ Anton Aškerca, Rimske Toplice

»Pohvale in male, skromne nagrade, ki sem jih vpeljala v delo v razredu, so prinesle povsem drugačno klimo in odnose v šolski prostor. V prvi vrsti sem začela verjeti, da učenci res radi prihajajo k pouku, da jim ni težko opraviti naloge in tudi pri učencih s težavami sem začela opažati, da so dobili več […]

»Pohvale in male, skromne nagrade, ki sem jih vpeljala v delo v razredu, so prinesle povsem drugačno klimo in odnose v šolski prostor. V prvi vrsti sem začela verjeti, da učenci res radi prihajajo k pouku, da jim ni težko opraviti naloge in tudi pri učencih s težavami sem začela opažati, da so dobili več volje za delo in da jim je, ker sem verjela v njih in sem jim to s pohvalami tudi povedala, začelo uspevati. Kot učiteljici se mi zdi zelo pomembno, da mi novi načini, ki jih program ponuja, ne nalagajo dodatnega dela, so le premik miselnosti v moji glavi. Pozitivno reševanje težav mi kot učiteljici pomeni tudi manjšo izčrpanost in veliko večje zadovoljstvo pri delu z učenci. Ta program nam omogoča, da lahko kljub zahtevam, kaj vse moramo učence naučiti, z njimi vzpostavljamo tudi topel človeški odnos.«